https://top10pill.com/nulaslim-garcinia-turkiye/

Тема в разделе "Самые свежие новости", создана пользователем tbjp ypfl, 25 мар 2020.

Поделиться этой страницей

  1. tbjp ypfl

    tbjp ypfl New Member

    Регистрация:
    21 фев 2020
    Сообщения:
    2
    Симпатии:
    0
    Nulaslim Garcinia Turkiye Üst basının kaslarını güçlendirmenin en kolay yolu. Bunun için her türlü sözde bükülme kullanılır. Dizleriniz bükülmüş olarak yere uzanın. Ayaklar sıkıca yerde. Kollarınızı dirseklerden bükün ve başın arkasına doğru ilerleyin, fırçayı kilide kapatın. Alt sırtınızı yere doğru bastırın. Şimdi yavaş büküm yapmaya başlayın, dizinize çenenizle ulaşmaya çalışın. Alt sırtını takip ettiğinizden emin olun! Zemine basılmazsa, basında değil omurgada bir yük alırsınız. Ve buna hiç ihtiyacımız yok. ” Büküm " daha da etkili olarak kabul edilir - bacaklar ve gövde aynı anda yükseltildiğinde. Bu egzersiz birlikte çalışır ve sadece alt kısımda değil, aynı zamanda üst basında da yararlı bir etkiye sahiptir. Büküm, yeni başlayanlar için bile erişilebilen oldukça basit bir egzersizdir. Bununla birlikte, 10 ila 20 kez gerçekleştirmek yeterli değildir. Çok çalışmak ve 2 yapmak zorunda-25 kez 3 set. Egzersizin hızı ayrı ayrı seçilir. Ama asıl şey doğru yapmaktır. Yeni başlayanlar yavaş katlanmış yapabilirsiniz. Bunun etkinliği azalmayacaktır. Alt Pres için egzersizler alt Pres için, düz veya bükülmüş dizlerin kaldırılmasına dayalı egzersizler uygundur. Örneğin, alt karın bölgesindeki yağ birikintilerine karşı mücadelede kendini kanıtlamıştır " ters büküm."Yere yatın, bacaklarınızı dizlerine bükün . Ellerinizi gövde boyunca serbestçe yerleştirin veya avuçlarınızı kalçanızın altına yerleştirin. Seçim sizin. Nefes verirken, abs zorlarken bükülmüş bacaklarınızı yavaşça kaldırın. Alt sırtınızın zemine mümkün olduğunca sıkıca bastırıldığından emin olun. Pelvis mümkün olduğunca yükselmelidir. Ayrıca, yavaş yavaş başlangıç konumuna geri dönün. En iyi performans için, 3 sette en az 12-15 tekrar egzersiz yapın. Alt karın güçlendirmek için, düz bacak kaldırmaları da yalan pozisyonundan kullanılır. Bu oldukça basit bir egzersiz. Bacaklarınızı, vücutla dik açı oluşturacak şekilde kaldırın. İlk olarak, sol ve sağ ayak ile 10 kez, daha sonra aynı anda iki bacak ile 10 kez. Önceki egzersizlerde olduğu gibi, alt sırt hakkında unutma! Zemine sıkıca bastırılmalıdır. Pelvisinizi hafifçe kaldırın. Karın eğik kasları için egzersizler karnın iyi eğitilmiş eğik kasları sayesinde güzel bir ince bele sahip olacaksınız. Tonlarını korumak için "diyagonal büküm" gibi bir egzersiz önerilir. Başlangıç pozisyonu-dizleri bükülmüş bacaklar ile yerde yatarken. Başınızın arkasındaki eller kilide yakın, alt sırt yere basın. Kaldırmaya başlayın, sağ dirseğinizle sol dizinize ulaşmaya çalışın ve bunun tersi de geçerlidir. Üç sette 20 kez yapın.

    https://top10pill.com/nulaslim-garcinia-turkiye/